Wednesday

♔ MAMIGS   Helu bloggen!
Johanna här (såklart), Malin börjar bli riktigt dålig på att blogga.. känns lite små tråkigt att blogga själv men jag försöker mitt bästa. Idag var det skola (som vanligt), onödig dag om jag får säga det själv, hade 1 riktig lektion. Hade även Engelska nationella, uppsatts delen, man skulle skriva om en tradition eller ett minne och jag skrev om en av mina födelsedagar, har alltid älskat födelsedagar! Speciellt då jag var mindre, då kunde man ligga uppe halva natten och vänta, sedan vaknade man hur tidigt som helst och var hur nervös som helst! inte riktigt så är det längre, men jag tycker om födelsedagar, det är mysigt med vänner och släkt som kommer för att fira mig. Nog om det, slutade vid 12.. då tog jag bussen hem till min sjukling..han mådde inte så bra så jag försöka pigga upp honom med lite pussar. Gick hem i regnet vid 4 tiden. Har färgat ögonbrynen och målat om naglarna, ikväll återstår bara färning av mitt hår. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0