vilken skit dag!

hej på er! Åh jag vill inte ens berätta för er om min dag, en riktig skitdag har jag haft. Men den började bra och slutade bra iallafall. Började dagen med Samhällskunskap vid halv tio, sedan var det dags för idrott = fys på mossen i stekhet sol och mjukisbyxor. Jag dog! Hur varmt som helst och jag tappade även min piercing någonstans? så var tvungen att ta bussen hem till mamma för att hämta en ny, valde att ta det lugnt hemma och skippa en lektion. Åkte tillbaks till skolan vid 3 tiden igen för att ha min sista lektion, slutade vid 5 och då gick jag till min gamla skola med några kompisar. Det var såkallad "edbokväll" som man har varje år då föräldrar och syskon får komma och köpa korv, bullar mm. och titta på vad man gör i skolan om dagarna. Känns knappt som att jag gått där, tiden har gått alldeles för fort! Men den skolan ger så många minnen, saknar det lite faktiskt! Även om jag har fått underbara kompisar i min nya skola :) Nu blev det här alldeles för långt och ointressant så jag avrundar här för nu är det även tänkt att jag ska plugga, wiho! Puss J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0