Today is like any day

HEJ! Nu var det ett tag sedan.. Men jag har mina anledningar, mitt internet har nämligen krånglat hela förra veckan, men nu är jag hos mamma och allt funkar perfekt. Den här helgen har varit riktigt roligt och bra! Så tänkte berätta lite kortfattat om vad som hänt.

Fredag: Skola, slutade vid 2 och då Malin kom till mig. Vi åkte till centrum och köpte Pk och godis sedan hade vi det riktigt mysigt hela kvällen faktiskt! 
Vi var ensamna hemma så vi lagade middag tillsammans, förätt och varmrätt! Sedan blev det efterrätt senare på kvällen till en rolig film! Vi fick även för oss att ta lite kort.. vilket failade totalt, men vi fick oss ett gott skratt iallafall!

Lördag: Tog bussen till farsta centrum med min pojke, var tvungen att köpa nya strumpbyxor som gick sönder dagen innan av allt jädrans hoppande, haha.. Sedan bar det av hem igen. På kvällen mötte jag upp min pojkvän igen för att sedan gå till Adde där även Erika var, de hade gjort jätte god middag och efterrätt! kan inte tacka er nog, hade en superrolig och trevlig kväll <3

Söndag: For till Ikea med pappa och hans tjej, kollade återigen på en säng.. tror nog det blir den stora 160 sängen. Var där hela dagen nästan, på kvällen hade pappa gjort hemmagjorda hamburgare vilket satt som en smäck i min hungriga mage. Pluggade lite, kollade BB sedan somnade jag i tid.
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0