Thursday

Torsdag idag.. som ni alla säkert redan vet. men jag slutar som vanligt halv 6, 5 denna dag pga att jag vart klar tidigare. Kom hem runt halv, det första jag gjorde var att äta en av dom inte så goda morotsmuffinsarna, jag har en tendens att äta godsaker vare sig dom smakar bra eller ej, dóm slinker ner ändå på något vis. Men istället för att sitta här och snacka skit så ska jag ta tag i pluggandet. Ikväll har jag även lovat mig själv att träna min mage, kommer säkert inte att bli av men det är tanken som räknas? Har även lovat mig själv att börja träna under sommarlovet eftersom att jag aldrig annars har tid pga skolan och vänner. See you later!
Måste även tillägga att det gick riktigt bra för mig på min engelska uppsatts, trodde inte mina öron när jag fick höra resultatet, vart super glad! :D Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0