skit dag

Hejsan allesammans!
Idag började vi vid halv 9 med idrottslära och jag fick reda på att jag har fått IG på provet så jag måste göra omprov sug också! sedan hade vi engelska och vi jobbade med någon uppsats vi ska skriva sedan hade vi lunch och efter det hade vi stylist i 2 timmar och vi höll med med läppar och rough, vi slutade vid halv två och då drog jag och Amanda hem till mig för vi skulle planera våran idrottslektion vi ska ha imorgon :) vi kommer köra aerobics och styrka haha hoppas det kommer gå bra.
Idag har jag känt mig ful hela dagen och jag har varit skit trött och varit på dålig humör så idag har det inte varit en bra dag för mig men Amanda fick iallafall mig på bättre humör som alltid tack bebis ♥
Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Amy Diamond haha ;) ska snart hoppa in i duschen och stanna där ett tag tror jag..
Just nu..

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0