Showtime!

Tjabaaa!
Skrev ingenting med igår pga att jag fick hjärnsläpp och kom inte på bloggens lösenord, haha..
Efter East fick jag och Camilla skjuss hem av hennes bror, sedan grillade vi på kvällen och kollade på film. Hade det jätte mysigt med min gamle vän! Kändes verkligen som gamla tider ♥

Idag då, jag vaknade i skaplig tid för att gå upp och fixa inför showen som började 11.30, fyfan vad kul det var! Ville göra om det igen igen och igen! Efter få träffat alla föräldrar och fått blommor så tog vi alla en fika ute i det underbara vädret, hur mysigt!? :D Nu är jag hemma och ska plugga lite, senare blir det tåget in till kungsan med tjejerna för att gå på Rix Fm festival. Åh vad jag är glad idag känner jag! Puss J.
 
En bild efter dansshowen :) Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0