Nationella

Idag började vi vid 9 med nationella i matte och jag kan säga redan nu att jag säkert komma faila totalt för jag fattade ingenting haha men aja skitsamma gjorde så gott jag kunde iallafall :) vi slutade vid 10 tiden och efter det drog jag till skanstull och mötte upp Erika för jag ville käka på donken så vi drog dit och åt och chillade sedan åkte jag hem till mig och kollade på film "the Tourist" och den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara men den funkade :) Sen har jag faktiskt pluggat lite, duktig tjej! För ett litet tag sen så tog jag moppen till ica och köpte mig ett par nya solbrillor skitsnygga :D
Nu ska jag gå och laga lite middag sedan blir det att sitta vid datan och plugga lite och kolla på tv.
Just nu: sitter i sängen och käkar lite nötter mumsigt!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0