My love..

Hej på er kära läsare! :D
Skrev ingenting igår på grund av att jag inte hann, var i skolan och gjorde nationella, solade, pluggade och sedan var det dans för min del! Svettigt som bara den med en dans klass extra plus ingen luftkonditionering i rummet.
Idag jag också varit i skolan, hade franska prov som kunde gått bättre men hoppas på ett vg minst iallafall eftersom att betygen sätts snart. Efter skolan har jag varit med min fina pojkvän, låg ute på altanen och myste i solen..underbart! Blir helt galen och sprallig av den killen så nu ska jag ta min energi och sätta mig ned och plugga lite när jag redan är på så bra humör, allt går så mycket bättre då! Vad vore jag utan dig min man.
All love to you ♥♥♥

Bjuder på några bilder jag tog igår.
 
Outfit of the day
Vit tubtopp, jeans & hängslen. Mycket roligare blev det inte.
Chillpill ute på altanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0