Måndag

Måndag idag.. inte direkt min favoritdag om man säger så, vaknade upp och kände mig helt död, förskyld och sjuk. Somnade om och när jag vaknade igen kände jag mig lite bättre, drog iväg till skolan för att ha redovisning i Engelska, vilket gick helt ok! Vi kom på oss själva med att prata svenska vid ett flertal tillfället och föll i skratt, haha det blir ofta så att man börjar prata svenska när man blir nervös eller inte riktigt tänker på vad man säger, men roligt var det! :D Sedan hade vi No och Svenska i 10 minuter, gick hem och har sovit sedan dess att jag kom hem.. känner mig inte helt kry men är lite piggare nu och tänkte plugga lite. Imorgon har vi bara 1 lektion och de är matte nationella, hur underbart som helst!
Kram Johanna

Bild från avslutningen i 9an.
Snart Snart Snart är det sommarlov! å vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0