Johanna & Malin dag

Idag efter skolan så drog jag och mina underbara kompisar till liljeholmens centrum och käkade på subway vilket var gudomlig gott! efter det så drog jag och Johanna hem till mig och chillade galet och övade lite på dansen som vi ska ha uppvisning ihelgen spännande haha :D Vid 6 tiden tog vi moppen till farsta för att käka på kina resturangen så vi satt och käkade där i kanske 1 och halv timme och det var super mysigt vi pratade om allt och ingenting. Sedan skjussade jag hem sötnosen till henne och jag fick även med mig lite kläder från henne som hon inte ville ha :)
Idag har det varit en typisk Malin & Johanna dag älskar :D
Just nu sitter jag i mitt rum och har precis duschat och ska snart gå och göra ett kopp se sen blir det lopplådan för mig..Hoppas ni har haft en bra torsdagskväll :)
lite bilder från dagen:
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0