Bara för att

Skulle du hellre:
1. Pierca näsan än tungan?
Oj, inget utav dom :)
2. Vara seriös än rolig? Rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? Usch nej, inget av dom.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina underbara föräldrar!

1. Är du kär i nån? Aa..
2. Sol eller måne? Måne
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Vänster eller höger? Höger
5. Soligt eller regn? Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Chokladglass

Om dig:
1. Hur mkt är klockan just nu?
21:37
2. Fullständiga namn? Johanna (...) Sahlén
3. Vart vill du bo? Göteborg eller Stockholm.
4. Hur många barn vill du ha? Två kanske.
5. Vill du gifta dig? Jag vill gifta mig och ha ett stort sagolikt bröllop med den vackraste brudklänningen och jag vill gärna åka på en romantisk smekmånad, men jag vill inte vara gift.. vilket inte riktigt går ihop, haha.
6. Rullar du spagetti eller skär du den? Olika.
7. Har du ätit sushi? Jadå.
8. Lyssnar du på nu? Ingenting.
8.Hårfärg: Svart
9.Ögonfärg: Ljusblå
10.Vart kommer du ifrån: Sverige.
11.Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 3 kanske?
12. Humör? Just nu.. trött.

Har du dom senaste 48 timmarna:

1. Kysst någon? Jaa.
2. Sjungit? Yeep.
3. Blivit kramad? Ja.
4. Känt dig fånig? haha.. ja
5. Saknat någon? Liite kanske.
6. Dansat? Ja, helatiden!
7. Klippt håret ? Nope.
8. Gråtit? mm..
9. Ljugit? Nej.
10. Haft sex? Ja.


SENASTE PERSON SOM :
Du sov med:
André
Du fick sms av: Kommer inte ihåg.
Du ringde: Mamma.
Som ringde dig: Mamma där med.
Du åkte till stan med: Jossan :)
Du kramade: Mamma.
Som skrev till dig på msn: Det var ett tag sedan jag var inne där så det kommer jag inte ihåg.
Du träffade: mamma.

DAGENS :
Klädsel:
Rosa shorts, linne & skinnjacka.
Tid du kom hem: halv 2.
Köp: Ingenting.
Mat: Ceasarsallad!
Smink: Mascara & puder.
Låt: Kärlekens tunga.
Måste: Duscha.
Vill ha: Kläder.
Fundering: Varför han gör som han gör..
Tråkigaste: No prov!
Längtan: Helgen!

LITE SAKER :
Vad ska du göra under veckan:
Kanske på studentskiva, träffa en saknad vän och grilla?! med mina tjejer.
Hur går det i skolan: Superbra
Har du pojkvän: Yes, 33 månader idag ;)
Vad heter han: Bertil
Älskar du honom mycket: Älskar honom till månen och tillbaka! och lite till
Hur är det med familjen: Jodå bara bra, tack som frågar.
Vem är den yngsta av alla: Lill Kevin, som dock är både större och längre än mig nu..

VÄLJ ETT :
Coca cola eller fanta:
coca cola
Sommar eller vinter: Hela klart sommaren.
Choklad eller chips: Choklad
Djurgården eller Hammarby: djurgården!
McDonalds eller Burger King: Donken.
Mobil eller dator: Dator.

FRAMTID :
Drömyrke:
Designer kanske, eller dansare :)
Kommer du ha ett bra jobb: Det hoppas jag.
Kommer du ha körkort: aA.
Kommer du gifta dig: Vem vet.
Festa mycket: Ja, men dock med motta!
Resa utomlands mycket: Det hoppas jag.
Fortfarande studera: Kunskap är makt så absolut!

Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0