Friday Im In Love


Hello People!
Har varit en rätt seg dag idag pga vår 2 nästan 3 timmars långa håltimma.. slutade vid 2, fick skjuss hem av min snällaste mamma. Har legat ute på altanen i solen, ätit godaste frallorna med piladelphia ost och tomat, legat i soffan och degat och nu sitter jag här. Åh jag är så lättad att det är fredag, är utmattad från denna vecka och det känns så skönt att bara komma hem och kunna slappna av. Snart blir det middag och sedan väntar besök av Malin bloggstrejkarn, men jag förstår henne! Och här kämpar jag med att hålla bloggen uppe.. neä det är rätt skönt att få skriva av sig faktiskt även om jag inte skriver ut så mycket privata saker pga alla konsekvenser som kan uppstå. Hoppas ni alla haft en bra dag. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0