Fredags mys

Hej! Tänkte bara slänge in ett snabbt inlägg. Blev ingen bio, vi kände att vi inte orkade stresse, "hyrde" istället en film och myste framför med jordgubbar och godis. Nu har han gått och jag tänkte hoppa in i duschen, imorgon ska jag upp tidigt! dans repetition, är redan nervös! Åh värsta känslan som finns, hatar att vara nervös.. Hoppas det går bra iallafall.. har träningsvärk i bena från koopertestet så känner mig inte på topp idag inte, men får hoppas att det mesta gått över tills imorgon. Nej nu ska jag få en god natts sömn så ses vi imorgon! Tror jag drar ner till mossen på East festival under dagen så blir nog mer uppdatering senare på dagen. Sov gott! Puss J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0