förlååååååt

Hejsan sötnosar!
Jag har ju inte bloggat på några dagar men har knappt varit hemma något denna vecka så har inte haft tid och jag vet att jag suger på att blogga men jag ska försöka att bli bättre och skärpa till mig så slipper Johanna blogga själv så nu ska jag bli bättre på att uppdatera :D
Den här veckan som har varit har jag varit med mina underbara kompisar, solat , dansat och bara chillat hemma med familjen.
I fredags träffade jag bästa vän efter skolan och vi drog hem till henne för att fota lite till ett skolprojekt jag  har så vi fotade lite och sen drog vi ner till mig i Nynäshamn för att äta middag här vi blev även fotade här hemma hos mig av Freja en skitsöt tjej så när hon har lagt upp bilderna så kommer dom komma upp här på bloggen :)
Igår hade jag och min familj slagerkväll här hemma, vi satt och kollade på Eurovision song contest och hade det allmänt mysigt!
Idag vaknade jag vid 10 tiden och sen dess har jag inte gjort något speciellt har bara suttit vid datan osv. Ska bara vara hemma idag och chilla med pappa för imorgon drar jag hem till mamma :)
slänger in lite blandade bilder!








Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0