Hej på er raringar :)♥
Idag har det varit skola för min del, säkert för er också?.
Blir så glad av mina klasskamrater, dom gör skoldagarna riktigt roliga!
Fick sluta tidigare och nu har jag precis pluggat det allra sista inför Ekonomi provet jag har på fredag, hoppas hoppas hoppas att det går lika bra som förra gången. Hade även Nationella idag, jag vill inte säga någonting om det för då har det säkert gått åt helvete men det kändes OK iallafall! Sen är det bara att hoppas på det bästa :) Sitter även och väntar på min pojkvän som tydligen somnat i soffan när vi ska ses, hur kär får man vara liksom?!.. orkar inte träffa sin brutta, haha :) Hoppas ni haft en bra dag. kram johanna!

Älskar dig ändå din nöt!

Ps: Fråga om de röda jeansen: Dom är från GinaTricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0