En person ..

En person jag litar på över hela mitt hjärta är min fina pojkvän. Han finns alltid där när jag behöver honom, han har stöttat mig så många gånger och alltid tagit hand om mig som sin lilla prinsessa. Vi är två hela olika personligheter vilket inte alltid går ihop så bra då vi båda har starka åsikter, och jag är en envis lite åsna ibland det vet jag. Trotts det så är han världens bästa kille, han är den mest ärligaste och godhjärtade personen jag någonsin träffat och jag är så glad att jag snart fått dela hela 3 år med denna fantastiska person. Du har fått mig att öppna upp ögonen, tänka positivt och tro på mig själv.. mitt finaste hjärta du är underbar, min allra allra allra bästaste vän! Jag har aldrig någonsin tvekat på att du inte funnits där för mig, även i svåra tider. Och så som du finns för mig finns jag för dig, min andra halva.. det är du verkligen.
Vi har försöka utan varandra, det har funkan men vi är alltid bäst tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0