Bieber Fever?

Hej! Kom hem från en mysig och galen dag på stan med min fina underbara vän Josefin :) Vi kollade efter nitar att sätta på shortsen men inga sådana fann vi så jag köpte en jumpsuit och hängslen istället. Vi köpte även varsin milkshake och satte oss ute i solen, kollade på alla galna Justin Bieber fans som stod på plattan och skrek och sjöng, haha har video och jätte många bilder! Men kan tyvär inte ladda upp dom pga att min mobil vägrar sammarbeta, men videos kommer säkert att komma ut på youtube väldigt snart pga att det var hur många som helst som filmade.. haha galet var det iallafall! Och nu är jag hemma och ska börja fixa mig. Puss & kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0