Veckans planer

Måndag
Skola, hem och packa och plugga sedan blir jag upphämtad av min pappa för att sedan spendera veckan hos honom :) Måste även hinna träffa Amanda en snabbis efter skola för att lämna en grej.

Tisdag
Skola, plugg & dans som vanligt med mina fina tjejer!


Onsdag
Skola sedan blir det bio på kvällen med några från klassen!
Kostar bara 60 :- under vardagarna om man har CSN kort ;)

Torsdag
Skola.. sluta 17.30 så ni förstår säkert att det inte blir annat än plugg efter skolan, kanske hinner träffa någon en snabbis, får se hur pigg jag är efter en så lång skoldag.

Fredag
Skola sedan blir det in till stan för en fika med några tjejer i klassen, mysigt! :)
På kvällen tror jag att jag ska träffa en.. kompis ♥


Lördag
Jag ska ha en far & dotter dag med min underbara pappa ♥
På kvällen ska jag träffa min efterlängtade Malin. Miss You Honey!

Söndag
Plugg om vi har något? Ska även träffa min snygga vän Amanda :)

Just nu sitter jag i min gosiga soffa och väntar på att Te't ska bli klart, sitter även och kollar på en film på canal+ drama med min fina mamma & bror. Hoppas ni alla haft en underbar Söndag :)

Kramar johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0