Världens bästa dotter?

Världens bästa dotter.. det måste vara jag det! Har precis dammsugit av hela undervåningen, min mamma såg båda glad och chokad ut då hon kom hem, för sådant händer inte varje dag!
Idag har jag varit i skolan från 10.10-14.00, slutade 2 timmar tidigare pga av att vi inte hade någon sista lektion (vi jobbar självständigt), tanken sen var att jag och Josefin skulle stanna ett tag i skolan för att göra klart en uppgift men det gick inte pga att man var tvungen att åka hem och titta på hur mycket Watt våra "energimaskiner" ex, hårtork, tv & datorer drar varje dag, så det var bara för mig att ta bussen hem istället. Jag är faktiskt ganska stolt över mig just nu, har ju som sagt dammsugit hela undervånginge + mitt rum! Och sedan har jag pluggat klart både No & Franska för idag, puuh! Känner att lite tyngd har lyfts från mina axlar, har so & svenska kvar vilket mamma ska hjälpa mig med senare ikväll. Nu ska jag gå och sätta mig ned i soffan och läsa lite ur So boken eftersom att jag inte läst ett piss vilket man måste göra för att förstå hemtentan vi har..ni fick jag svår på min fråga, jag har stått som ett stort frågetecken i två veckor och inte orkat börja med uppgiften men nu är det inte lång tid kvar och det är dags att börja sätta igång känner jag! Hörs senare sötnosar, puss.
/
Johanna.

Svar på två komentarer:

Är du ihop med andre fortfarande?
Nej det är jag inte, var ca. 1 månad sedan det tog slut "på riktigt" mellan oss.

Sedan var det någon som frågade om vart jag köpt mitt svart/vita linne som finns några inlägg längre ned och jag kan säga er att den är ifrån H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0