tvångstankar?

Tvångstankar eller bara en dålig vana?

Jag tvättar håret varje dag
.. jag vet att det sliter som bara den på håret och att man inte behöver tvätta håret mer än 3-4 gånger i veckan egentligen, men det är bara ett måste för mig. För det första blir håret fettigt.. vilket kanske jag inte syns lika mycket pga att jag har mörkt hår men det är jag själv som får ska man kalla det tvångstankar? Mår dåligt, känner mig äcklig och ful.. haha

Jag nopprar mina ögonbryn varje till varannan dag,
det här är ett skäl till att mina ögonbryn bara blir mindre och mindre, men det är något jag bara måste göra känner jag! Men nu ska jag försöka bryta denna dåliga vana.. försöka inte noppra dom på ett tag och låta dom växa ut, hur fullt den än ser ut nu så måste jag det.. har knappt några bryn kvar.

Jag tvättar? min öron varje dag,
det här är iförsig kanske inget farligt? Men det är något jag alltid måste göra! Känner mig smutsig annars även om jag inte är det. Och sen är det så galet skönt också!! någon annan som tycker som jag? eller är jag bara galen.. haha :blush:

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0