träningsvärk?

Jag sitter här med världens träningsvärk? i bena efter allt gående idag, vi hade nämligen tema dag i skolan då vi skulle till gamla stan och kika runt på olika byggnader bland annat Kunga Huset & Storkyrkan! Det började bra, var pigg och på bra humör, men sedan blev det kallt i min tunna skinnjacka och mina händer frös till is, då var det inte lika roligt längre även om man hade roliga klasskamrater vid sidan om! :) När vi var klara att gå "statsvandringen" drog jag och några till i klassen till stan och åt på donken!! hehe tjockisar ^^ Sedan åkte vi tillbaks till Gamla stan igen för att mötas utan för Sveriges Riksdag, där var man tvungen att gå igenom säkerhetskontroller vilket var lite små läskigt, har aldrig riktigt gillat det! Ni vet när man måste göra det på flygplatser? Känner mig alltid så skyldig då, haha normal tjej!?. Sedan blev vi guidade av en tjej, hon  visade oss runt vi fick också se på när ett förslag argumenterades i den stora riksdagssalen, det var roligt och se hur allt verkligen ser ut och fungerar men det vart lite små tråkigt, eller inte lite.. ganska mycket! Slutade vid 3, då följde jag jesper & jessie med Camilla för att köpa nytt löshår vilket hon aldrig köpte.. sedan bar det av hemåt! Jag hann bara plugga, äta, byta om sedan bar det av till dansen! Idag hade vi våran riktiga lärare då hon blivit bättre i sitt knä, fick pröva på lite "moderna dans" eller vad man ska kalla det? vilkt jag redan dansea och tycker inte är sådär jätte kul heller men man lär sig alltid något nytt och det är de som är det bästa :) Nu har jag precis ätit lite Sushi med mamma och sitter i soffan och klagar på hur trött jag är och hur ont jag har överallt.. Nej nu kan jag inte sitta här längre måste nämligen packa min väska för sedan ska jag till min pappa :)

Nu blev detta ett väldigt långt inlägg men hoppas ni orkar läsa! Kraam.

Johanna


Bjuder er på en grym låt så inte läsningen blir lite långtråkig! Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0