torsdag

 
En dålig webbild på min "outfit".
Militärgräna leggins från Nelly. Vitt linne från GT. Beige kofta med päls från Zara.

Godmiddag? ;) Kom hem från skolan för 20 minuter sedan, slutade klockan halv 6 som varje torsdag, det är kämpigt de! Men idag gjorde jag klart min ler "kanna" & satt även kvar och små Pratade lite med en jätte trevlig och söt tjej som heter Rebecka :) Men nu är jag hemma och är super hungrig! Ska ringa mamma och se vart hon är.. Hoppas att ni alla haft en bra dag! Puss & kram från Johanna :blush:


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Din kanna blev urfin! Så himla gullig :)

Det var trevligt att prata med dig! Ha en bra kväll!

2011-03-24 @ 22:20:23
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0