Toooorsdag

Förlåt att jag inte har bloggat någonting idag men har inte haft tid. Direkt efter jobbet så mötte jag upp min underbara vän Johanna blinke , vi drog hem till henne och chillade lite senare så drog vi hem till Sebastian där vi chillade galet och myste lite haha ;) Vi var hemma hos han till typ 7 för då skulle han dra på träning så jag och Johanna skulle ta bussen till trånkan men då missade vi den precis haha så typiskt så vi satte oss vid edbos busshållsplats och snackade lite :) Jag tog 19.39 tåget mot nynäshamn så nu är jag hemma och har precis duchat.
Såg att Johanna har uppdaterat mycket idag vilket är skit bra !
Jag vet att jag typ suger på att blogga men jag är mycket med mina kompisar och då blir det så att jag inte hinner blogga osv sen vet jag inte vad jag ska skriva om förutom vad jag har gjort på dagarna HJÄLP MIG !?!?
vad tycker ni vi ska blogga om ? kom gärna med förslag :)

Älskar dig min fina vän <3
Malin

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaaaaa B

Du är best! puss

2011-03-17 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0