tjockisdag?

Jag har en sådan där tjockisdag idag då jag är sugen på allt som inte är bra för kroppen! Sitter med två chips påsar framför mig som bara skriker om att bli uppätna men jag tänker inte röra en enda av dom! Känner att det blivit allt för mycket av godsakerna i helgen.. Inte bra för kroppen! Funderar på att göra fruktsallad ikväll? För att dämpa mitt godissug.. tror det är lingonveckan på gång.. vill inte! Ibland önskar man att man vore kille :( Idag är jag inte riktigt på humör för att blogga, har liksom ingenting vettigt och skriva. Och hur roligt är det att läsa om min dag egentligen? Hej jag gick upp, gick i skolan, kom hem, plugga. Roligare än så blir det inte! Tyvär. Men imorgon ska jag till Farsta efter skolan och träffa Malin som även praktiserar där! Sedan ska vi ta en fika.. juste slut på det onyttiga hade jag sagt, får väl bli vatten.. haha! Nej jag tänker ta mig en stor fet kladdkaka, gud så gott! ;) Sedan har vi dans klockan halv 6, längtar inte sådär supermycket.. Vill ha tillbaks Angelica! Vilket onödigt inlägg, bara en massa skitsnacka och dumma tankar från mig. Stackars er, haha. Puss! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0