svar på komentar

Milla Grönis om frågestund:
Varför är jag då bra? :) nejdå haha men min fråga är: vad är erat favorit pogram? Vad gillar ni mest att göra på helgerna? Vad gillar nu mest sommar eller vinter, singel eller förhållande? Och min sista frååååga: varför är ni så himla snygga? :D puss på er

Svar:
Haha ja det är en bra fråga du Camilla! :D
Jag har faktiskt inget direkt favorit program, om helgerna gillar jag att ligga hemma och lata mig och att umgås och ha kul med mina vänner! :) Definitivt sommar. Oj jag vet inte, den där var svår! Förhållande är alltid mysigt men att vara singel är inte alltid så dumt heller, båda! :) födda så kanske? haha! Puss på dig med :)

Ch om frågestund:
vad gör ni två om tio år? :P

Svar:
Oj det vet jag faktiskt inte, men jag hoppas på att jag är lycklig! Och har en underbar familj med två små söta barn :)

ronja om frågestund:
johanna, varför är du så himla söt ? blir aviiiis.
nej på riktigt, jag undrar vart du köper dina kläder för dom är galet snygga :D <3

Svar:
Du är söt!!!
Taack! Jag köper mina kläder på väldigt olika ställen bland annat h&m, zara och bikbok :)
kram på dig!

WA om frågestund:
Är ni "på g" med nån nu?

Svar:
You'll never know ;) mer säger jag ej..

AG. om frågestund:
Gillar ni min mage :P

Svar: Haha Självklart!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0