somna med huvudvärk..

Somna med huvudvärk och vaknade med halsont! Känner verkligen att jag har haft flyt idag.. eller inte.
Är på dåligt humör, skit trött och halsont .. vilket jag haft hela dagen. Det här är verkligen inte min dag känner jag! Måste ha vaknat på fel sida idag.. Skolan gick på som vanligt, ingenting speciellt hände, och jag slutade vid halv 6. Men nu är jag hemma, ska proppa i mig massa halstabletter och hoppas på att det blir bättre! Hoppas verkligen inte jag blir sjuk :( Sedan måste jag bli klar med min hemtenta.. vilket jag aldrig kommer bli, känns det som. Just nu skulle jag behöva en uppmuntrande vän i närheten som gav mig lite kraft att orka! skit dag...

Johanna

 
Bjuder på två bilder från stadsvandingen i tisdags.
Jessie, camilla & jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0