solen skiner

Åh vilket fint väder det är ute, helt underbart! Jag kom hem från "johanna b" för en stund sedan och har precis packat färdigt det sista eftersom att jag ska till min efterlängtade pappa ikväll, saknar dig! ska även bli kul och se hur långt de har hunnit komma med vårat hus, vi bygger ut för att vi har blivit fler i familjen så allt blir nytt, badrum, sovrum, matsal, vardagsrum, ja allt blir nytt.. snart är det mitt rum som står på tur och jag har fortfarande inte varit och kollat på några tapeter.. men jag vet exakt hur jag vill ha det så nu är det bara jag som är lat och inte orkar åka iväg och kika, men det ska jag ta tag i! Jag vet att det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna och johanna tjata på mig att ingen skriver.. men vet ni vad? det är loov och ibland har man bättre saker för sig. Jag vill bara se till att njuta att detta lov till max, umgås med mina närmaste vänner och bara ha det bra! I Måndags drog jag till en vän på fest, det var riktigt kul! Sedan i tisdags gjorde jag ingenting under dagen, vid 6 tiden hade jag dans med tjejerna! & efter det blev jag och "johanna b" skjussade till trångsund för att köpa godis och läsk, sedan åkte vi till amanda där vi hade filmkväll med några till, vid 1 tiden tog vi bussen hem till johanna och somnade vid halv 4?. Idag vaknade vi vid 2 tiden och nu är jag hemma. Ja.. det var väl det som har hänt under dessa två senaste dagarna. Om en timme kommer min pappa och hämtar upp mig och min bror, sedan ska jag träffa min underbara vän Camilla!! =) NI får ha en bra dag för det ska jag! ta hand om er söta läsare


Glaaaad & osminkad tjej, wey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0