Snö?

Jag blir galen, jag som gått och varit glad hela veckan pga att våren är på väg men nu snöar det! Och har hört att det ska bli 10-15 cm snö redan idag... Kan det aldrig sluta snöa? Börjar bli less på det här...

Men jag tänker inte deppa ihop pga av vädret för ikväll ska jag träffa min vän Blinke! Miss you ♥
Får se vad vi hittar på, men det blir säkert något roligt.. för med henne har man alltid kul! :)

Min dag har bestått som alla andra vardagar: SKOLA. Hade bara två lektioner idag, skönt det! Fikade även med lite morotskaka och te innan sista lektionen, gott! :) Hände inget alls speciellti skolan förutom att vi fått en ny franska lärare.. och jag är inte nöjd! Känns som att jag kommer tappa mitt intresse men en sådan opedagogisk lärare som vi fått.. vill ha tillbaks våran förra! Hon var bäst.

Bjuder på dagens klädsel:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0