Slut på det roliga

Tjaaa Malin här !
Igår så badade ju jag & Johanna jacuzzi vilket var hur mysigt som helst. Vi badade typ i en timme och efter badet så la vi oss i sängen och kollar på Love and other drugs fast vi orkade aldrig kolla klart för vi blev skit trötta så vi somnade runt halv 3 tiden och vaknade upp runt 1 tiden idag skönt !
Idag ska jag bara vara hemma och chilla galet eftersom imorgon ska jag upp tidigt , min prao börjar imorgon också så det ska bli kul. Jag ska praoa på brothers & sisters i farsta i 3 veckor.
Juste Johanna har inte kunnat bloggat för hennes internet har inte funkat eller vad det var så det är därför hon inte har bloggat.
Aja det var allt jag hade att säga. Hoppas ni har haft en skönt och roligt sportlov.

Kommentarer
Postat av: Axelmelisa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-11-17 @ 07:29:37
URL: http://axelmelisa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0