school for cool

Tjena snyggingar!

Jag (Johanna) sitter just nu och väntar på mat, hamburgare med ost! mmmh..!
Slutade som sagt halv 6 idag, men jag klarade mig igenom dagen fin fint och är faktiskt på rätt bra humör. Ikväll blir det en massa plugg.. känns nästan som att plugga är det enda jag gör nu för tiden, men snart är det helg och då blir det andra bullar! Finns väl inte så mycket mer att säga om min dag förutom att jag gått i skolan. Vi hade teori idag på gympalektionen om hjärt och lung räddning osv, nästa gång ska vi få testa på att göra det på dockor! Det ska faktiskt bli riktigt intressant och kul. Någon som testat det förut?!

Nu ska jag äta, puss på er!


min sista dag som blondin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0