Rökning

Hej på er sötisar! Nu har jag äntligen lite tid över för att blogga. Igår kväll var jag hemma hos mig och tog det lugnt bara med en kompis, fick även sovsällskap av honom, mysigt :blush: men just nu sitter jag och försöker börja med min No läxa, vi ska skriva om 3 olika energikällor, för- och nackdelar, jag har valt Vindkraftverk, Kärnkraftverk & Vattenkraftverk, så om någon sötnos har lite tips till mig om vart jag kan hitta bra fakta eller vet en hel del om dessa energikällor så vore det jätte gulligt av er att slänga in en liten kommentar :) Jag tänkte att för att göra denna blogg lite mer intressant och inte bara skriva om vad vi gör på dagarna, så tänkte jag att vi kunde ta upp lite olika ämnen här i bloggen och diskutera det, vore det något kanske? I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om min egna åsikt om rökning :) Kram så länge! Johanna


Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0