@Nicoles place

Idag var det praktik som vanligt. Vid halv 3 kom min fina och underbara vän Nicole till mitt jobb för att vänta tills jag slutade. Hon fick sitta och vänta på mig i 1 timme haha ;)
Efter jobbet så tog vi en fika tillsammans i farsta och snackade om allt och ingenting super mysigt. Vi tog sedan bussen till trångsunds idustriområde för att köpa pizza haha jag vet vi är tjockisar men det är nice !
Nu sitter vi hemma hos Nicole och käkar lite godis och chillar galet. Jag blir hämtat runt halv tio tiden så jag skriver när jag kommer hem igen.
kisses and hugs / Malin & Nicole

Kommentarer
Postat av: Vegardvanessa

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-07-18 @ 10:03:46
URL: http://vegardvanessa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0