my angel..

Nu sitter jag i mitt rosa lilla rum och lyssnar på musik kom hem för kanske 1 timme sen. Pappa står och lagar mat nu och det blir grillat kött med pommes mums ! :)
Igår så åkte jag & Johanna hem till Niklas där vi chillkrökade lite med trevligt folk. Vi kom hem runt 3 tiden och vi somnade runt 4 kanske , låg och pratade i telefon med Sebastian ett tag också :) Idag har jag inte gjort så mycket eller jag och Johanna drog ner till sjöängen och tog lite kort sen följde hon med mig till skogås för jag skulle ta tåget hem.
Ikväll blir det att bara vara hemma och chilla. Ni får se bilderna från igår/idag när Johanna har laddat upp alla bilderna på sin data.
Bild tagen för några dagar sedan..
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0