mini shopping

Hej på er sötnosar! Johanna här :) Har inte skrivit idag för att jag varit i skolan, det var verkligen kul idag! Satt i matsalen och pratade i 1,5 timma.. Älskar mina söta vänner i skolan, ni är bäst och får mig att må så bra! Känner verkligen att jag varit extra glad idag, men jag vet inte varför? och kan inte komma på det heller.. :D Efter skolan tog jag bussen till farsta för att möta Malin, hennes "arbetskamrater" verkar hur snälla och roliga som helst! Vill också praoa :O Vi tog en mysig fika på det nya fiket Expresso House, blev en Oreo kladdkaka & cola, helt ok sådär, men Malin kladdkaka var godare må jag säga! Efter att ha suttit och fikat och pratat lite skit en stund gick vi runt och kika lite i affärerna, blev lite shopping på Bikbok, men det hinner jag inte ta kort på just nu så ni får nöja er med bilder från hemsidan. Inte lika fina på bilderna som i verkligheten men det får duga så länge, kanske lägger in bilder på hur dom sitter senare, om ni vill?

Jeans leggins 399 :-
Örhängen 79 :-

Köpte även puder & puderborste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0