Min åsikt

Varför ska alltid vi tjejer trycka ner er killar? Överallt finns det en massa regler om hur ni ska göra för att göra en tjej lycklig, regler för att bli den perfekt pojkvännen osv. Det är också väldigt ofta jag ser tjejer skriva ut på t.e.x facebook om hur dåliga ni killar är, hur mycket ni killar playar och strular runt. Även en massa citat som t.e.x "Den som behandlar sin flicka som en prinsessa har bevis på att han är uppfostrad av en drottning", men vi tjejer då? Vi får göra vad vi vill? eller.. Är vi verkligen så perfekta? Jag har själv många gånger sagt, fan vad jag hatar killar och liknande saker, men bara för att en enstaka kille gjort ett misstag ska vi dra ut det över alla killar? Jag tror alla måste lära sig att vi alla gör misstag och det är även de som gör oss till människor! Det här är en sak som jag tycker att vi tjejer ska tänka på, behandlar vi verkligen alla killar rättvist? För jag vet att alla killar är inte likadana, alla killar är inte bara ute efter sex, det finns de som verkligen söker kärlek precis som vi! Men vad menar jag med vi då? alla tjejer? För så är det inte heller, det finns tjejer som är minst lika dräggiga som vi "tror" att "alla" killar är. Det finns tjejer som strular runt och inte bryr sig ett dugg om er killars känslor, det tror jag egentligen att alla där ute vet.. Därför gäller det att aldrig dra alla över en kant, för vi alla är olika och har olika värderingar och tankar om saker och ting. Så nu tycker jag att vi tjejer ska skärpa till oss! Sluta klaga på alla killar, om någon har gjort er något ta upp saken med honom/henne och sluta dra alla över en kant! :)

Lite tankar från mig bara...
Johanna


Är vi verkligen så oskyldiga som vi ser ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant

2011-03-28 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0