Mallan här...

Idag så har jag varit på jobbet sen halv tio imorse , slutade runt halv 4 och efter det så drog jag in till stan för att hänga undan en svart kort kavaj på Lindex. När jag kom hem så åt jag lite mellis , en avokado haha nyttig jag är.
Varje dag när jag kommer hem från jobbet så är jag helt DÖD asså då menar jag verkligen död , jag pallar inte göra någonting utan jag känner att jag bara vill gå & sova. Orkar inte vara med kompisar eller någonting , skit jobbigt !
Jag ska stå ut med praoen i 3 veckor... Ikväll ska jag nog bada och bara chilla hemma eftersom jag är så jävla trött och seg. Men nu ska jag gå & äta lite middag med familjen göött !
Right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0