Malin här..

Idag var det ju praktik som vanligt , slutade vid halv 4 och då åkte jag in till stan för att köpa kavajen som jag la undan igår. Efter det så åkte jag tillbaka till farsta för att möta upp mammsen , vi skulle gå runt och kolla lite och ta en fika tillsammans myspys.. Påväg hem så köpte vi med oss sushi till middag och fysatan vad det är gott love it !
Ikväll ska jag bada och ta hand om mig själv , måla naglar , raka benen , ansiktsmask osv.. Ska gå & lägga mig ganska tidigt idag så jag är utvilad tills imorgon för då är det FREDAG wiiihooo helgen är här haha !!
Aja nu bablar jag bara men jag slänger in ett/flera inlägg ikväll..
Jag & min älskade mamma , love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0