klackskor?

Vi hade dans idag som jag kanske glömde berätta! Så efter farsta tog jag bussen till dansen där jag bytte om, det gick bra :) Men koreografin är inte alls rolig.. modernt? dansar vi just nu, det är inte min grej haha men jag kämpar på :) Och vi fick även reda på att vi ska lära oss gå i klackskor nästa lektion? Och sedan kanske dansa i det, jotjena! Jag som inte ens kan gå i klackskor, tycker det gör alldeles för ont! Jag har kanske använt klackskor 5 gånger i mitt liv, hej kom och hjälp mig! Det kommer nog se rätt kul ut och jag kommer få ont i fötterna! Haha, får hoppas att jag inte bryter några ben bara?!?!

Johanna
 
 
Papparazi bilder! haha, kommer verkligen ihåg denna kväll så väl! Och jag hade så fruktansvärt om i fötterna efter att ha dansat en hel kväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Modern dans är superkul om man har rätt lärare! Men det kanske inte passar alla ändå? ... ;)

2011-03-24 @ 22:23:54
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0