kärlek..

Vad är kärlek egentligen? jag skulle beskriva de som en en väldigt stark och underbar känsla, något man blir glad av och något man mår bra av. Men det finns olika slags kärlek, kärlek till familj och vänner eller till en pojkvän/flickvän. För mig är kärlek det bästa som finns, men det kan också vara det värsta när det väl tar slut. Jag tror att de flesta känner att mista en vän är värre än att mista en flickvän/pojkvän men jag vet inte riktigt om jag håller med om det, jag tror att det kan vara mista lika jobbigt att mista ens stora kärlek och det har jag själv upplevt. Jag tror mycket det beror på hur stark relationen är mellan två personer, hur nära man står varandra och hur bra man känner varandra. Alla människor behöver kärlek för att må bra så jag tycker det är dags att ta och visa alla ni älskar hur mycket dem faktiskt betyder för er!

Vad anser ni om kärlek? Bra/dåligt? & vad är kärlek för er? Nu har jag öppnat upp mig och jag vill gärna veta vad ni läsare tycker för jag vet att ni läsar. Take care! / Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0