Just nu:

Just nu sitter jag och skypar med totte! mycket trevligt, vi sitter och skickar youtube klipp till varandra, måste erkänna att mina var roligast.. eller totte, eller?.. haha. Ska alldeles strax duscha, sedan blir det lite läsning och sedan sova.
Planer för imorgon:
09.00 - vakna, gå upp och läsa ur so boken.
09.30 - gå upp och äta frukost.
09.45-10.40 -fixa mig.
10.40 - gå hemifrån och ta bussen till skolan.
11.05-17.30 - skola.
17.36 - ta bussen hem.
17.50 - plugga!

haha det märks att jag har tråkigt.. och ännu värre blir det när jag tänker på att jag går till halv 6 imorgon, buhu!
Sovgott nu sötnosar för det ska jag, Puss ! / johanna


bild från i sommras,
saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0