Johanna här!

Nu äntligen funkar internet igen, det vägrade koppla sig till min dator men på alla andra i familjens datorer har det funkat utmärkt, konstigt. Nu är jag iallafall här och bloggar igen, har ni saknat mig? hih :) Fredagen berättade Malin om.. kan bara säga att det var en lång natt/dag.. men roligt hade vi! Är så glad att jag har mina fina vänner, ni är bäst ♥ I lördags var jag så jädrans trött, kom hem vid 12 tiden, då åkte jag med min pappi till Ica maxi och handlade mat inför kvällen, köpte även med mig lite ansiktmask och nagellack och sånt smått och gott. Köpte även med mig donken foood, åh så gott! haha. Senare under kvällen som André hit, vi kollade på Sex and the City och åt godis i min säng :) Sedan blev det söndag och jag låg bara i soffan hela dagen och dega, kände att det var man tvungen att göra sista dagen på lovet och skönt vare! Idag är det Måndag och jag har gått i skolan, segt och utmattande, känner för att lägga mig i sängen och sova lite men det tänker jag faktiskt inte göra för det gör mig bara ännu mer seg, usch längtar tills ikväll då jag får krypa ner i min säng och bara sova! 

Bjuder på en video med den helt grymma tjejen Jessie J.
 
Galet vad hon är duktig, eller vad säger ni?!


Kommentarer
Postat av: Oddklara

Greetings. This site is so full of information

2011-05-23 @ 08:40:47
URL: http://oddklara.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0