I am number 4

Hej på er! Igår uppdaterade jag inget här i bloggen pga att mitt internet här hemma inte funkade, att det alltid ska krångla! Men nu är jag tillbaks igen med ett funkande internet :) Idag mår jag braaaa!
Det första jag gjorde idag var att gå till vårdsentralen, tog blodprov. Sedan gick jag till skolan, gick på två lektioner sedan åtke jag och mina fina vänner i klassen till Stan för att gå på Bio, åh vad jag har kul med mina tjejer! Är så glad att vi funnit varandra ♥ Vi såg I Am Number Four, och den var riktigt bra. Rekomenderar den till er alla, speciellt för er som gillar fantasy, spänning och kärlek! Huvudpersonen i filmen gjorde väl även mycket med sig utseende, så snygg! haha vi tjejer alltså... ;) Vi tog en tidig bio så vi var nästan ensamna i sällongen! Förutom ett par jobbiga grabbar ovanför oss, det var verkligen inte meningen att de försökte få vår uppmärksamhhet... Sånt där är bara fjantigt tycker jag, om man vill något kom fram och hälsa istället? :) Efter bion tog alla tåget hem till sig, och nu sitter jag här och har precis ätit middag. Ska strax slänga mig in i duschen! Plugga lite kanske?... hm, jag har blivit så lat på sistonde. Hoppas ni alla haft en bra dag, puss ! Johanna




Snyggingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0