Home

Äntligen färdig med skrivningen och nu är jag hemma och sitter och myser i soffan! Tycker att jag förtjänar det efter att ha suttit i en sal med ca. 70 elever och skrivit i 2 timmar.. Det gick helt okej men vågar inte hoppas på vg.. eller gör jag? hmm.. Jag tror att dom flesta av er sitter i skolan och jobbar just nu, men det jag inte jag! (skadeglädje) ! Imorgon blir det ingen skola för mig heller pga att vi ska till stan och vandra?! Men det blir säkert kul när man har sina fina klasskompisar med sig! :) Nu ska jag krypa ner under min filt och slå på tvn och bara vara, puss på er.

Johanna

Ps. Jag hoppas Malin har det bra på sin praktikplats och att dom inte kör med henne! Puss på dig finaste ♥

 
Ser även ut som ett troll i håret idag! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0