home sweet home

Förlåt för dålig uppdatering! Men nu är jag hemma igen och har all tid i världen att blogga :)
Vid 8 åkte jag ner till Skogås för att möta Malin & Johanna, de åt sedan satt vi där ett tag och pratade, sedan var det tänkt att vi skulle hem till någa killar som bodde ganska nära mig, så jag valde att gå hem istället pga att jag inte var på humör för det. Så nu är jag hemma och sitter och myser med min mamma i soffan, Melodifestivalen går på tv, har ni någon favorit? Min är nog Danny! En riktig partylåt :) Nu vann Eric Saade hm vad tycker ni om det? Känns lite sådär att han ska representera vårat land, men det kanske går bra? Det är bara att vänta och se.
Kram på er!


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0