home

Hej på er! Sitter just nu i mitt nybyggda kök & dricker Chai te, börjar bli riktigt snyggt här hemma! :) Sitter även på min pappas tjejs datorn pga att min data vägrar ansluta sig till vårat internet.. hm måste fixa det! Idag var det skola för min del, hade Engelska nationella på morgonen.. gick väl sådär, pratade på iallafall! haha, sedan var det Franska, efter det fick vi 3 timmars rast.. inte så värst kul, blev både trött och på dåligt humör. Sedan var det Naturkunskap prov kl halv 3, det gick bra för er som bryr er? ;) Och nu är jag hemma! Ska sätta mig och försöka göra klart hemtentan, bara 2 dagar kvar nu! Hjäälp.. Bäst att jag sätter igång nu :) Min dag kommer alltså bestå av PLUGG.. Men snart är det helg och då ska jag träffa mina fina vänner! :D

Kram Johanna.

En bild från igår, haha tyffingar!

Kommentarer
Postat av: Milla Grönis

Jag bryr mig gumsi! DU ÄR BÄST

2011-03-16 @ 23:59:49
URL: http://millaochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0