hiss och diss?



Den underbara solen!
Jag känner själv hur mycket gladare och piggare jag blir när solen är framme, nu märker att våren är påväg .. vilket betyder, snart sommar!

Vänner
För vad vore vi utan våra vänner? Det är dom som får oss på bra humör, stöttar oss, tar hand om oss när vi är nere och alltid finns där för oss. Älskar mina vänner och det hoppas jag att dom vet :)

Musik
Musik får mig alltid på bra humör! När jag känner mig lite nere lyssnar jag alltid på någon bra och glad låt så blir jag genast på bättre humör igen. Det är ganska sjukt att det är så..



Läxor
Usch! Vem skulle inte dissa läxor? Säg mig.. någon.
Läxor läxor läxor.. känns som att det enda jag gjort denna vecka är att plugga och det är ingen kul kan jag säga er.

Folk som tror att dom är bättre än alla andra
Sånt gillar vi inte heller! såna som går runt och tror att dom är så överlägsna och skiter i någon annans åsikter. Här ska man visa respekt och lyssna på andra! annars kan man skita i att få någon som helst respekt tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0