hej på er

Hej! Jag har märkt att det blir bara små korta tråkiga inlägg om vad jag ska göra helatiden, men tyvär blir det så som jag sa förut när man har lov, man har annat för sig. Igår kväll var jag som sagt hos Totte med Johanna, vi kollade film, åt popcorn, chips och gjorde cocosbollar :)) Sedan drog vi hem vid halv 2, åt glass sedan somnade vi haha. Nu är jag hemma hos min pappa och har precis duschat, när jag fixat mig ska jag åka till farsta med Malin & Erika om vi får tag på henne?!??!. Fika lite och shoppa kanske? hih. Vi skulle egentligen till stan då vädret var så fint imorse men nu har det börjat dugga så vi tar farsta istället :) Ni får ha en bra dag så länge! Puss / Johanna

Bilder från gårdagen kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Victoria

2011-03-04 @ 13:19:17
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Hulda

håller med du har lov då ska man inte vara framför datan :)

2011-03-04 @ 13:47:56
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0