Förlåt för dålig uppdatering

hejsan alla söta & underbara läsare
Fölår för att jag inte har bloggat på typ 3 dagar men har verkligen inte haft tid helt enkelt sen är det sportlov och jag vill njuta av det så länge det varar.
kan berätta lite kort vad jag har gjort i måndags , tisdags och igår. I måndags hade en nära vän till mig fest och det var skit kul. I tisdags så låg jag & Erika helt döda i sängen hela dagen tills klockan blev halv 6 för då skulle vi dra och dansa och fysatan vad jobbigt det var att dansa jag pallade typ ingenting haha kan nog bero på att jag drack lite för mycket i måndags. Men det gick bra iallafall.
igår så drog jag och mötte upp Nicole & Johanna i farsta strand sen drog vi till en killkompis som fyllde år. Vid 12 tiden drog vi till slussen för att käka på donken haha fetton vi är men vad fan man lever bara en gång right ?
Efter det drog vi till gullmars för vi skulle ta nattbussen hem och sen när vi har åkt från farsta strand så kommer polisen och stannar bussen och vi ba : wtf händer ?!? Då visade det sig att busschaffören vad drogpåverkad !
Så vi stod där i typ 30 min mitt på vägen också skit kul verkligen så Nicole ringde sin pappa så han kom och hämtade oss haha och man märkte verkligen att busschaffören var påverkad för han var fett skum.
Jag & Johanna kom hem vid halv 3 tiden och vi somnade runt halv 4. Idag vaknade vi vid 12 för johanna skulle iväg och gymma och jag skulle hem. Så nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite musik och planerar vad jag ska göra ikväll vara hemma eller dra iväg och göra någonting ?!?!
Nu blev det ett ganska långt inlägg haha aja skitsamma det var det jag ville säga.
Slänger in lite bilder från dom hära dagarna.
Den drogpåverkade busschaffören haha !
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0