en väldigt konstig natt / morgon

Hejsan på er sötnosar Malin här !
Igår på dagen så drog jag till farsta och mötte upp Johanna & Erika. Vi kollade runt lite och så. Sen drog jag & Erika hem till henne för jag skulle låna ett par jeans av henne. Efter det drog jag hem och käkade och började fixa mig för sedan dra till skogås och möta mina brudar. Vi hade skit kul igår orkar inte berätta vad vi gjorde haha men vi var helt störda iallafall.
Idag vaknade jag & Johanna kl 2 och vid 4 tiden drog jag hem till Nynäshamn. Så nu är jag hemma och har precis käkat middag mums !
Lite senare ska jag börja fixa mig för ska dra till skogås till en lokalfest nice.
Slänger in ett inlägg innan jag drar.
Ni får se bilder från igår imorgon :)
Puss
haha ni kan få en bild från igår/imorse , detta foto togs runt halv 8 imorse... vad gjorde vi igår engentligen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0