dancehall

Hej på er snyggingar! Johanna här. Har precis tagit mig en dusch och känner mig super fräsh!
Idag var det skola igen, som alla andra dagar. Riktigt segt idag också, kände mig inte alls på topp och var ruskigt trött och jag var nog inte den enda.. Efter skolan kom min underbara mamma och hämtade upp mig, skulle till Huddinge Sjukhus. Efter läkarbesöket gick vi till SUBWAY, oooh my god.. det är bara för gott! Till efterrätt blev det en cookie, den var lika gudomligt god den! Efter det åkte vi hem, jag fixade vattenflaska och bytte om sedan bar det iväg till dansen. Jag säger bara en sak, jag ÄLSKAR att dansa! Och bättre blir det när man har världens underbaraste danstränare som peppar och får igång oss alla till hundra! Kände att det gick riktigt bra idag och fick även lite beröm på slutet, sånt kan göra min dag, vilket det gjorde också :) Så nu är jag på jätte bra humör och ska ta och äta lite "snacks" med mamma, efter det blir det vaniljbulle mmmmmh! Nu ska jag inte sukta er någon mer, hoppas ni alla haft en bra dag så hörs vi senare! puusss


Jag har även försökt övertala mamma om att köpa hem en träningscykel, vill så gärna börja träna nu! Och jag vet inte om gym är min grej.. men en massa svettiga killar överallt, haha.
Det jag vill träna är armar, rumpa & lår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0